Projekt koji se nalazi iza adrese priopcenja.biz.hr pokrenuti je s ciljem stvaranja web servisa koji bi u neku ruku bio polazna točka mnogim blogerima u cilju pronalaženja inspiracije za svoje postove, a ujedno s druge strane mjesto na webu na kojem će PR manageri, tvrtke te pojedinci postavljati svoje objave za medije, odnosno objave za javnost.
Sami web servis je, za razliku od drugih, besplatan tijekom prve godine korištenja za sve fizičke osobe. Besplatan će ostati za sve fizičke osobe, koje se ne odluče za jednu od komercijalnih varijanti što znači da će iste imati mogućnost unosa do 5 objava za javnost mjesečno. Za pravne osobe te fizičke osobe koje se odluče na komercijalnu varijantu nakon godinu dana korištenja cijena će iznositi 120,00 kuna mjesečno te će time imati do 20 objava mjesečno. Pravne osobe koje se tokom prve godine dana odluče na pretplatu dobivaju prvih mjesec dana besplatno korištenje. Takozvani “unlimited paket” iznositi će 5000,00 kn godišnje i nema nikakvih ograničenja pri objavi, a odnositi će se i na fizičke i na pravne osobe koje se odluče za njega.
Od ovog trenutka servis stavljam u beta fazu, čisto da vidim kako će ga ljudi prihvatiti, te očekujem komentare u ovom postu o eventualnim dopunama, promjenama, novim idejama, kritikama ili pohvalama.
Servis kao takav je bazirani na blog servisu, znači pokretan je od WordPressa te je i samo korištenje administratorskog dijela u biti administracija WordPress-a.
Wordpress kao platforma je interesantna stoga jer uz dodatna podešavanja odlično surađuje sa svim poznatim tražilicama te ima automatizirano obavještavanje vodećih servisa o svakoj objavi. Obavijesti objavljene na ovom servisu će u vrlo kratkom vremenu biti objavljivane i na svim vodećim novinskim servisima diljem svijeta, kao što je Google news, domaći Cro-rss te mnogi drugi RSS bazirani portali, a isto tako i putem Twitter kanala.
Dodavanje priopćenja se radi po principu dodavanja novog posta. Odabire se kategorija, odabiru se ključni tagovi, te se uz svako priopćenje mogu dodati i i popratne datoteke. Princip dodavanja datoteka je također jednostavan. Uz priopćenje klikom na ikonu ispod naslova (Upload/Insert) dodajemo novu sliku. Dovoljno je napraviti samo Upload te nije potrebno datoteke ubacivati u sam sadržaj. Upload ponavljamo sve dok ne ubacimo sve željene fotografije. Nakon gotovog Upload-a, spremimo promjene i vraćamo se na post/priopćenje. Slike će se kao attachment-i automatski postaviti ispod priopćenja.
Svako priopćenje će na dnu imati navedenoga autora istog. Klikom na ime autora dolazimo do posebne stranice s podacima o autoru te popisom ostalih priopćenja tog autora. Podaci o autoru su također bazirani na klasičnoj WordPress formi sa dodatnim poljima, te je preporučljivo u potpunosti ih ispuniti radi lakše komunikacije.
U ovoj beta testnoj, ali sasvim upotrebljivoj, inačici ostalo je još prevesti neke dijelove aplikacije, ponajviše administratorskog sučelja.
Ovime vas pozivam da, ukoliko vam je servis interesantan, koristite ovaj servis kako bi ujedno u nekih mjesec dana beta inačice pratio eventualne probleme ukoliko naiđem na njih.

14 thoughts on “Priopćenja.biz.hr

  1. gle, ideja mi je super ukoliko će novinari/urednici preuzimati ta priopćenja i objavljivati ih.
    jel postoji način kako to pratiti?

  2. gle, ideja mi je super ukoliko će novinari/urednici preuzimati ta priopćenja i objavljivati ih.
    jel postoji način kako to pratiti?

  3. Možda neće od samog početka, ali s vremenom, dakle zadao sam sam sebi neki rok od 3 mjeseca da postavim na noge i maksimalno promoviram po medijima, blogosferi te ostalim zajednicama, će svakako pratiti. Ne samo oni već i blogeri, vlasnici web stranica, obični građani koji će dolaziti do priopćenja direktno putem servisa.
    Zasad je praćenje akrivirano putem rss kanala i twittera. Kako sam danas tek to pustio u služebeni pogon, tako sam i kreirao tek danas ta dva kanala praćenja. Kao rss koristim Feedburner koji će se onda distribuirati Google News portalu i sličnima, a i sama optimizacija i promocija rss kanala putem feedburnera je nešto olakšana.
    Adresa RSS je http://feeds.feedburner.com/PriopenjaZaJavnost, a twittera http://twitter.com/priopcenja/.

  4. Možda neće od samog početka, ali s vremenom, dakle zadao sam sam sebi neki rok od 3 mjeseca da postavim na noge i maksimalno promoviram po medijima, blogosferi te ostalim zajednicama, će svakako pratiti. Ne samo oni već i blogeri, vlasnici web stranica, obični građani koji će dolaziti do priopćenja direktno putem servisa.
    Zasad je praćenje akrivirano putem rss kanala i twittera. Kako sam danas tek to pustio u služebeni pogon, tako sam i kreirao tek danas ta dva kanala praćenja. Kao rss koristim Feedburner koji će se onda distribuirati Google News portalu i sličnima, a i sama optimizacija i promocija rss kanala putem feedburnera je nešto olakšana.
    Adresa RSS je http://feeds.feedburner.com/PriopenjaZaJavnost, a twittera http://twitter.com/priopcenja/.

  5. Mislim da je već napravljen inicijalni kontakt u jednom komentaru gdje sam isto najavio da ću pokrenuti taj servis, tako da imam u vidu napravit neku suradnju s njiim, naravno ako bude on za. thnx 🙂

  6. Mislim da je već napravljen inicijalni kontakt u jednom komentaru gdje sam isto najavio da ću pokrenuti taj servis, tako da imam u vidu napravit neku suradnju s njiim, naravno ako bude on za. thnx 🙂

  7. Nisam siguran da će to upaliti. Ne zato što ne bih htio – volio bih da što više projekata ljudima uspije i da zarađuju na njima – ali iz iskustva mi se čini da za uspjeh u ovom slučaju treba previše:
    1) jako jako puno razglasiti postojanje servisa
    2) uvjeriti tvrtke da plaćaju za objavu priopćenja (ovisno o važnosti priopćenja više ili manje medija ih objavljuje besplatno)
    3) biti bolji od konkurencije: pressexpress.hr se malo umorio, ali briefing objavljuje solidan broj priopćenja. Mislim da su oba besplatna za objavljivača, ali nisam siguran.
    Pozdrav i sretno!

  8. Nisam siguran da će to upaliti. Ne zato što ne bih htio – volio bih da što više projekata ljudima uspije i da zarađuju na njima – ali iz iskustva mi se čini da za uspjeh u ovom slučaju treba previše:
    1) jako jako puno razglasiti postojanje servisa
    2) uvjeriti tvrtke da plaćaju za objavu priopćenja (ovisno o važnosti priopćenja više ili manje medija ih objavljuje besplatno)
    3) biti bolji od konkurencije: pressexpress.hr se malo umorio, ali briefing objavljuje solidan broj priopćenja. Mislim da su oba besplatna za objavljivača, ali nisam siguran.
    Pozdrav i sretno!

  9. Briefing.hr je u biti PR agencija koja uz svoje usluge nudi i media monitoring i PR wire te koliko sam uspio proučiti određeni dio dosega im se bazira na tjednom newsletteru. S ovim projektom nisam imao ideju ulaziti u konkurenciju samom Briefingu, već bi Priopćenja bila jedan od alata upravo takvim PR agencijama za distribuciju objava.
    @Šantić uglavnom točka 1 i točka 3 u tvom komentaru su upravo ono na što pucam, a to je veliki doseg, distribucija na veliki broj servisa, znači samo postanje na priopcenja.biz.hr nije cilj objave, već daljnja distribucija po raznim domačim i stranim servisima. Naravno kako sam i naveo ovo se sve još gradi i iskreno prvih godinu dana ne očekujem neku preveliku upotrebu. Točku 2 će tvrtke kad tak shvatiti 🙂 mislim da, slušajući razne menedžere, ova kriza će upravo profilirati nove modele poslovanja, nove tvrtke, pročišćene tvrtke i slično. Ako ja imam neki proizvod kojeg bi htio razglasiti po medijima, blogovima, korisnicima onda svakako moram biti spreman uložiti neki novac u to, jer time dobivam i određenu garanciju.
    Imao sam ideje pokrenuti besplatan servis, ali mislim da kao takava ne bi imao previše uspjeha upravo zbog toga jer mješanje opensource varijanata, koje apsolutno podržavam, s komercijalnim “klijentima” završi u većini slučajeva “izrabljivanjem” 🙂

  10. Briefing.hr je u biti PR agencija koja uz svoje usluge nudi i media monitoring i PR wire te koliko sam uspio proučiti određeni dio dosega im se bazira na tjednom newsletteru. S ovim projektom nisam imao ideju ulaziti u konkurenciju samom Briefingu, već bi Priopćenja bila jedan od alata upravo takvim PR agencijama za distribuciju objava.
    @Šantić uglavnom točka 1 i točka 3 u tvom komentaru su upravo ono na što pucam, a to je veliki doseg, distribucija na veliki broj servisa, znači samo postanje na priopcenja.biz.hr nije cilj objave, već daljnja distribucija po raznim domačim i stranim servisima. Naravno kako sam i naveo ovo se sve još gradi i iskreno prvih godinu dana ne očekujem neku preveliku upotrebu. Točku 2 će tvrtke kad tak shvatiti 🙂 mislim da, slušajući razne menedžere, ova kriza će upravo profilirati nove modele poslovanja, nove tvrtke, pročišćene tvrtke i slično. Ako ja imam neki proizvod kojeg bi htio razglasiti po medijima, blogovima, korisnicima onda svakako moram biti spreman uložiti neki novac u to, jer time dobivam i određenu garanciju.
    Imao sam ideje pokrenuti besplatan servis, ali mislim da kao takava ne bi imao previše uspjeha upravo zbog toga jer mješanje opensource varijanata, koje apsolutno podržavam, s komercijalnim “klijentima” završi u većini slučajeva “izrabljivanjem” 🙂

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *