[dropcap]P[/dropcap]osjetom službenih stranica ovog projekta dolazim do informacije da je eKomunikacija CRM web aplikacija za upravljanje klijentima, prilagođena manjim i srednjim tvrtkama. Sama aplikacija se  nalazi online, stoga je dostupna u svakom trenutku sa svakog računala. Sustav je podijeljen na 6 modula koji su neophodni za potpuno korištenje ove CRM aplikacije. Pa tako imamo slijedeće module: kontakti, komunikacija, zadaci, ponude, računi, administracija.
[hr]
Kako bi se najbolje upoznali s eKomunikacijom svakako preporučam posjeti eKomunikaciji i zatražite besplatni demo koji traje punih 30 sana, sasvim dovoljno da vidite da li je isti za vas ili nije.
U razgovoru sa Filipom Višiće idejnim začetnikom ove aplikavije saznao sam da njezini korijeni sežu još u daleku 2006. godinu kada su istu koristili Croatiabuz, Posao.hr, Crozilla, navodno je još ta starija verzija sustava i danas u upotrebi. O nastavku ideje i samog projekta, sad 2012. godine Filip kaže:
Osim što pomaže u vođenju kontakata, planiranju zadataka i komunikaciji s klijentom, omogućava vođenje izlaznog knjigovodstva, izradu ponuda te fakturiranje.
– eKomunikacija je nastala sasvim slučajno. Samostalno smo aplikaciju koja bi odgovarala našem prodajnom timu razvili prije više od 5 godina. Koristili smo ju, bila je ok, ali prvi problem nastao je kod dizanja stope pdv-a s 22% na 23% jer aplikacija za to nije bila namijenjena. Nakon toga, počeli su se gomilati problemi obzirom da je aplikacija stara 5 godina već prilično zastarjela. A kad već radimo aplikaciju za sebe, zašto ne bismo svoje desetljetno znanje o prodaji i sustavima za upravljanje klijentima podijelili sa svima. I tako smo odlučili napraviti online aplikaciju za veći broj korisnika.
Sustav je u cjelosti razvila tvrtka Informativka, koja iza sebe ima nekoliko relativno savježe pokrenuti što servisa što portala poput nedavnog PRmreza.com. Da ne pušem na prazno il krivo shvatim sustam zamolio sam Filipa da nam veli par crtica o eKomunikaciji, čemu služi, tko je može koristiti odnosno koja je suština ovog projekta.
– eKomunikacija je online aplikacija na hrvatskom jeziku potpuno prilagođena manjim i srednjim tvrtkama za upravljanje klijentima. Pomaže u vođenju kontakata, zadataka, izradi ponuda i računa te komunikaciji s klijentom. U srednjim tvrtkama dodatno može pomoći sinkronizaciji odjela prodaje i marketinga s odjelom računovodstva, dok u manjim tvrtkama može koristiti kao kompletno CRM rješenje. Program je dostupan na svakoj lokaciji – dovoljno je da tvrtka/korisnik ima pristup internetu. To znači da programsko rješenje eKomunikacija moguće koristiti od kuće, na poslu ili čak sa strankom na sastanku.
U ponudi eKomunikacije su tri cjenovna ranga i četvrti po dogovoru. Na upti da li su razmišljali o uvođenju bepslatne inačice za recimo jednog korisnika sa određenim brojem aktivnih projekata dobio sam negativan odgovor:
– S obzirom da je sustav okrenut hrvatskom tržištu, i jednostavno je premali broj potencijalnih klijenata, to nije u kratkoročnom planu. No kad sustav budemo širili na regiju (primarno BiH, Crna Gora, Slovenija i Srbija), razmislit ćemo i o takvoj varijanti.
Ovo je zanimljiv, nazovimo ga CRM startup, kako to da je došao u relativnoj tišini?
S obzirom da je ovo ipak prva verzija aplikacije (nakon više mjesečne bete), oprezni smo s promocijom. Ne želimo imati veći broj korisnika nego što imamo razvijen “nepogrešivi” support. Pravo oglašavanje krenut će sredinom proljeća kada postavimo novu verziju aplikacije i osposobimo i online support.
Sami sustava j zamišljen tako da ne troši velike što financijske što tehničke resurse. I ako će ga od samih početaka korisiti relativno mali broj korisnika sustav će biti održiv, razloge u tome je što isti ne zahtjeva tim ljudi koji će 24/7 raditi na njemu.
– Sustav je napravljen tako da je potreban mali broj osoba koji ga treba održavati, pa je support zapravo relativno jeftin i nije potreban velik broj klijenata.
Ono što sam također saznao jest da će s proljeća krenuti nova, bolja i jača verzija eKomunikacije, te ujedno time i agresivnija kampanja oko promocije iste. Isto tako ekipa Informativke ima u planu u slijedećih nekoliko godina eKomunikaciju proširiti na cijelu ovu regiju – Srbiju, BiG te Crnu Goru. Stoga jedino što mogu ovog trenutka je zaželjeti dobar uspjeh Filipu i cjeloj ekipi Informativke i nadati se da će jednog dana eKomunikacija zatrebati i ovog blogu.

One thought on “eKomunikacija – cjelokupno online rješenje za upravljanje klijentima

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *